Labello

Sinonim za nego ustnic  
že več kot 100 let

Vodilna znamka na svetovnem trgu za nego ustnic  
- Uspeh z odlično dediščino -

Vodilna znamka na svetovnem trgu za nego ustnic  
- Uspeh z odlično dediščino -

»Mala sestrica« znamke NIVEA je v resnici dve leti starejša: Balzam za ustnice Labello je leta 2009 praznoval 100 let in sodi med tradicionalne blagovne znamke podjetja Beiersdorf AG. Danes je Labello vodilna blagovna znamka na trgu za nego ustnic v Nemčiji in številnih drugih državah. Beiersdorf letno proizvede okrog 160 milijonov balzamov za ustnice.

Pojdi na spletno stran
Dejstva o blagovni znamki
  • Labello

    Labello – že leta sinonim za nego ustnic
    Uvedba leta 1909
    Vsako leto je proizvedenih okrog 160 milijonov balzamov za ustnice po vsem svetu
    Vodilna blagovna znamka na trgu za nego ustnic
    Znamka Labello je predstavila prvi balzam z vrtljivim ohišjem pred več kot 100 leti

Labello – zavrti ga

Znamka Labello je predstavila prvi balzam z vrtljivim ohišjem pred več kot 100 leti. Leta 1909 je balzam za ustnice postal najbolje prodajan izdelek, ne le zaradi svoje povsem nove formule, ampak tudi zaradi praktične embalaže. Klasična modra barva je bila predstavljena šele leta 1973. Danes so izdelki na voljo že v številnih barvah. Toda ena stvar se zagotovo ni spremenila: suhost ustnic je nemočna proti balzamu Labello.