Naše blagovne znamke - Blizu potrošnikomIzdelki, prilagojeni negovalnim potrebam kože

Beiersdorfovi izdelki so uspešni povsod po svetu, ker nam potrošniki zaupajo. Da bi še bolj utrdili to zaupanje, veliko vlagamo v dermatološke raziskave in inovativne tehnologije, analize svetovnih in lokalnih trendov ter v dosledno globalno identiteto blagovne znamke.  

Beiersdorfove blagovne znamke združujejo mednarodne trende z regionalnimi potrebami potrošnikov, ker niti dva trga nista enaka, potrebe potrošnikov pri negi kože pa se močno razlikujejo od kontinenta do kontinenta. Izvajamo obsežne potrošniške raziskave in upravljamo lokalne centre za raziskave kože, da bi ostali čim bližje potrošnikom.  

Eden od dejavnikov za naš svetovni uspeh je naša sposobnost za inovacije. Aktivnosti na področju raziskav in razvoja izdelkov so imele vedno glavno vlogo znotraj Beiersdorfove organizacije. Veliko rezultatov naših projektov na področju raziskav in razvoja, kot je na primer iznajdba NIVEA kreme, ki je leta 1911 povzročila revolucijo v negi kože, nam je pomagalo vzpostaviti svetovne standarde.

NIVEA

NIVEA

Naša najpomembnejša blagovna znamka je uspešna že več kot 100 let in je danes ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu.

Preberite več

NIVEA MEN

NIVEA MEN

Sodobni in učinkoviti izdelki znamke NIVEA MEN so vodilni na mednarodnem trgu za nego moške kože.

Preberite več

Eucerin

Eucerin

Farmacevti, dermatologi in potrošniki po vsem svetu zaupajo v Eucerinovo sposobnost za medicinsko nego kože.

Preberite več

Labello

Labello

Labello je sinonim za nego ustnic in vodilna blagovna znamka na trgu številnih evropskih držav.

Preberite več

Hansaplast

Hansaplast

Danes mednarodno uspešna blagovna znamka Hansaplast je pred več kot 90 leti povzročila pravo revolucijo na trgu obližev in oskrbe ran. 

Preberite več