Naša strategija: Modri program

Modri program določa našo pot v prihodnosti.
Stefan F. Heidenreich, predsednik izvršilnega odbora podjetja Beiersdorf AG

Občutek za potrebe in želje naših potrošnikov, discipliniran pristop k upravljanju blagovnih znamk ter raziskave in razvoj na osnovi inovacij so podjetje Beiersdorf oblikovali v to, kar je danes. Kljub temu stremimo k temu, da bi bili v prihodnosti še boljši, korak za korakom, in da bi nadaljevali s trajnostnim in dolgoročnim napredkom podjetja. Naša vizija je postati številka ena v negi kože na trgih in v kategorijah, ki so za nas pomembni. Pri tem nas usmerja naš Modri program. Program, predstavljen leta 2012, določa način, na katerega se soočamo z izzivi prihodnosti, in pot, po kateri stopamo proti svojim ciljem. Ta strateški program se osredotoča na okrepitev naših blagovnih znamk, povečanje inovativne moči, razširitev prisotnosti na trgih v razvoju in na naše predane delavce.

Pregled Modrega programa