Beiersdorfovi izdelki so uspešni povsod po svetu, ker nam
potrošniki zaupajo. Da bi še bolj utrdili to zaupanje, veliko vlagamo v
dermatološke raziskave in inovativne tehnologije, analize svetovnih in
lokalnih trendov ter v dosledno globalno identiteto blagovne znamke.
Beiersdorfove blagovne znamke združujejo mednarodne trende z regionalnimi
potrebami potrošnikov, ker niti dva trga nista enaka, potrebe potrošnikov pri
negi kože pa se močno razlikujejo od kontinenta do kontinenta. Izvajamo
obsežne potrošniške raziskave in upravljamo lokalne centre za raziskave kože,
da bi ostali čim bližje potrošnikom.
Eden od dejavnikov za naš svetovni uspeh je naša sposobnost za inovacije.
Aktivnosti na področju raziskav in razvoja izdelkov so imele vedno glavno
vlogo znotraj Beiersdorfove organizacije. Veliko rezultatov naših projektov
na področju raziskav in razvoja, kot je na primer iznajdba NIVEA kreme, ki je
leta 1911 povzročila revolucijo v negi kože, nam je pomagalo vzpostaviti svetovne
standarde.